Friday, September 10, 2004

我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你...
我愛你一生一世直至我死為止~..但你是誰啊~

(i love you, i love you, i love you, i love you, i love you, i love you, i love you, i love you, i love you, i love you, i love you, i love you, i love you, i love you, i love you, i love you, i love you, i love you, i love you, i love you, i love you, i love you, i love you, i love you, i love you, i love you, i love you, i love you, i love you, i love you, i love you, i love you, i love you, i love you, i love you, i love you, i love you, i love you, i love you, i love you, i love you, i love you, i love you, i love you, i love you, i love you, i love you, i love you, i love you, i love you, i love you...
i love you until the day i die.. but who are you?)

No comments: